Butoni pentru mobilier


Proiectul pe care vi-l propun este extrem de simplu de realizat, presupune investiții minime și se încadrează în conceptul foarte drag mie al refolosirii cît mai multor lucruri aflate la îndemîna fiecăruia dintre noi.
Biroul meu constă într-un corp cu patru sertare, un blat mare și două plăci pe post de picioare, toate recuperate firește, adunate după ideile mele și puse laolaltă de un nene tîmplar. 
Aproape doi ani de zile sertarele au stat fără butoni pentru că nu găsisem încă ceva să îmi placă sau nu le venise momentul. De regulă, nu arunc imediat sticluțele de parfum după ce le-am consumat, mai ales dacă îmi place design-ul lor. Așa că, m-am hotărît să folosesc capacele a trei dintre ele, care mi se păreau mai potrivite, și capacul unei sticle de gel de duș ca viitori butoni ai mobilei mele.



Puteți folosi ce vi se pare vouă interesant din ce aveți la îndemînă, cu condiția să fie din plastic. Am cumpărat patru șuruburi (măsurați grosimea sertarului, grosimea butonului și piulița, pentru a vedea cît vă trebuie de lungi) și mai multe piulițe, cu totul au fost sub 1 leu. De patent aveți nevoie pentru a ține șuruburile cu el atunci cînd le încălziți capătul pentru a putea topi plasticul și a se fixa în el.

Pe principiul ăsta îmi confecționam în liceu cercei din tot felul de brățări rupte și le improvizam sistem de prins în ureche din ace tăiate și fixate tot așa, încinse, în plastic. Sertarele biroului meu aveau deja găurile date pentru butoni, dacă nu le aveți, vă ajută o mașină de găurit pentru asta sau chiar și un cui mai gros pe care să îl bateți în lemn și să îl scoateți apoi.
Nu mai aveți decît de introdus șuruburile butonilor confecționați de voi, fixați-i cu piulițele pe partea cealaltă și gata! Mie îmi place rezultatul! Pe principiul ăsta puteți face lucruri originale în oricare cameră, cred că se potrivesc foarte bine și la mobilierul pentru copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu