Cred că e potrivit să încep cu motivația acestui blog, motivația deciziei mele de a abandona un serviciu sigur pentru incertitudinile unui nou început. Spunea la un moment dat cineva (Helen Keller) cum că "omul nu poate accepta să se tîrască dacă simte un impuls să zboare". La mine impulsul ăsta imperios al zborului a fost mult timp ascuns sub mantia obligațiilor și responsabilităților. Dacă adolescența și tinerețea mea au fost marcate de visul de a face design vestimentar, vîrsta adultă m-a îndreptat spre cel interior. Simt că aici este locul meu.
Ceea ce fac se încadrează în categoria amenajărilor interioare, a producției de mic mobilier și de obiecte decorative. Ce este puțin altfel față de restul producătorilor, chiar și al celor asemeni mie, la început de drum, este faptul că eu prefer să transform piese vechi, cea mai mare parte din lemn masiv, le readuc la viață sau le refolosesc componentele. Produsele sînt unicat și lucrate de mînă.


Veți găsi pe blog și o secțiune de bazar. Se încadrează în același tipar al repunerii în circulație a unor lucruri. De-a lungul anilor, am strîns tot felul de obiecte decorative, primite sau cumpărate, în timp amenajarea casei mele s-a schimbat și atunci ar fi mai bine puse în valoare în alt cadru. Le veți găsi aici la prețuri modice (un fel de garage sale online).
Pentru a vedea ceea ce lucrez, intrați în meniu pe categoria care vă interesează și dați click pe link-ul din subsolul fotografiei, este varianta care mi s-a părut mai accesibilă acum în materie de organizare. Transportul este asigurat doar pentru municipiul Sibiu, în rest produsele pot fi expediate prin serviciile de curierat.
Voi încerca să vă conving să aduceți o pată de culoare și de personalitate locuințelor și grădinilor voastre.

Orin
orin.arts.crafts@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu