Suport pentru mărgele

Nu știu ce traducere s-ar potrivi termenului din engleză declustering, știu că eu am mare nevoie de acțiunea pe care o definește, respectiv de ordonare a spațiului prin renunțarea la o parte din lucruri sau printr-o mai bună organizare a lor.
Exemplul pe care vi-l dau acum se adresează femeilor în principal. În timp am primit cea mai mare parte a șiragurilor pe care le vedeți mai sus. Ele stăteau amestecate în nu mai puțin de trei locuri diferite. Să extrag ceva din cutiile cu cercei, brățări și mărgele era un chin.
Sortînd alte nimicuri din pivniță am dat peste un suport metalic pentru ustensile de bucătărie. Acestea le țin ori în căni mari de lut, ori atîrnate în niște cîrlige de o bară metalică.
Văzîndu-l, m-am gîndit imediat că ar putea fi de folos la altceva. Nu mi-a trebuit mult să iau două cuie, un ciocan și să îl fixez de ușa unei mici încăperi ce se vrea a fi dressing. Eu sînt încîntată de rezultat, în sfîrșit pot să iau accesoriul dorit fără nervii de rigoare!
Cred că puteți încerca să fixați ceva similar și pe ușa șifonierului sau chiar în cameră, eventual încadrat de o ramă goală, cred că ar fi un decor inedit!

5 comentarii:

  1. Coool... eu tin bijuteriile facute intr-o cutie, din care se extrag cu mare greutate. Cu rabdare si tutun cum se zice. Poate os a fac ceva similar. Ca am un cuier din lemn. Mersi de idee. Imi va mai trebui o solutie sa le acopar sa nu se umple de praf. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie îmi este tare de folos. Mă bucur dacă v-am dat o idee. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Varianta mea... e de mai mult timp gata, dar nu a apucat la 'ochi' http://beejooz.blogspot.ro/2012/11/pagina-288-cuier-reconditionatder.html

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumos, Monika, atît cuierul, cît şi bijuteriile confecţionate de tine şi atîrnate de el.

    RăspundețiȘtergere