Transformare camera de zi

Probabil că în fiecare dintre noi putem spune că zace un designer din moment ce sîntem implicați mai mult sau mai puțin în proiectul amenajării spațiului personal: fie el camera din locuința părinților, apartamentul sau casa proprietate sau în chirie.
De aceea, primul proiect de amenajări interioare despre care vă voi vorbi este cel al casei în care locuiesc. Punctual, transformarea încăperii folosite ca dormitor în cameră de zi. Mă refer aici doar la acest spațiu pentru că pot documenta fotografic aspectul înainte și după.
Am ales verdele ca și culoare dominantă pentru că este culoarea mea preferată dar și pentru că este una dintre cele mai liniștitoare culori, este o culoare ce dă armonie și echilibru. 
Pentru că înălțimea camerelor o permitea, am optat pentru zugrăvirea atît a pereților cît și a tavanului în aceeași culoare, o nuanță destul de închisă de verde, am adăugat personal pigmenții în amestec pînă am ajuns la varianta dorită. Dacă aveți o cameră unde tavanul este jos, nu aș opta pentru tavanul închis la culoare pentru că îl coboară și mai mult. Ca notă personală, am ales să delimitez pereții de tavan printr-un brîu crem, mi se pare că adaugă structură spațiului.
Podeaua de lemn a fost păstrată, rașchetată și tratată cu un lac mat, incolor.
În ce privește mobilierul, am optat pentru piese vechi, cum este tejgheaua de magazin folosită pe post de bibliotecă și vitrină, și noi, de genul colțarului comandat și personalizat la un producător specializat. Am ales să păstrez caloriferul vechi de fontă și să îl vopsesc în culoarea lemnăriei ferestrelor pentru că îmi place mai mult decît cele noi existente pe piață (și la un buget rezonabil pentru mine), sacrificînd pentru asta o parte din confortul termic al locuinței.
Nu uitați în proiectele de amenajare de importanța luminii, sursele multiple punctează și accentuează anumite zone ale camerei, plus că puteți jongla cu intensitatea dorită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu