Before and After - masa de cafea
















Încă de cînd am început să îmi pun în practică ideile și să le fac cunoscute pe blog, mi-am propus să fac o secțiune Before and After, pentru a putea fi vizibile transformările pe care le aduc obiectelor vechi, recuperate de mine.
Vedeți mai sus cum arăta Masa de cafea Terracotta. A fost achiziționată așa de la o firmă în curs de desființare. Pentru recondiționarea lemnului am recurs la decaparea mecanică și chimică a resturilor de lac, l-am șlefuit și am îndepărtat placajul poliței de jos. N-am vrut să arate nou, am preferat să îi păstrez patina. Am finisat cu ceară.
Probabil rama de sus a avut la un moment dat sticlă dar pe mine m-a făcut imediat să mă gîndesc la niște plăci ceramice achiziționate cu ani de zile în urmă, aveau un model interesant și le-am luat chiar dacă erau doar patru bucăți ce compuneau un desen mai mare. Le-am înconjurat de bucăți rămase de la placarea scărilor, am chituit rosturile și a rezultat decorul blatului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu