DIY - Decorațiuni din materiale reciclate




Acum ceva vreme am confecționat niște globuri din deșeuri de carton și ținte. De Sărbătorile care au trecut am utilizat o parte din acestea pentru a decora biroul. Am folosit un umeraș de lemn, cuie în formă de L pentru agățători, șirag de mărgele și cîteva globuri.

N-am apucat să vi le arăt la momentul potrivit, între timp am găsit pe un site de decorațiuni ceva asemănător, o idee despre cum aș putea folosi și pe viitor umerașul cu agățători.
Alt mod în care am folosit ce aveam prin casă pentru a crea ceva nou este coronița din fotografia alăturată. Am luat un cerc împletit vara trecută din ramurile tunse din glicină, băițuit în alb, o bucată de carton dintr-o cutie, coji de portocală uscate pe calorifer și biluțe din staniolul de la ciocolată. Cartonul este prins de coronița de lemn cu bucățele de sîrmă, și aceea reciclată, firește. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu