Before and After - Suport pentru ziare și reviste


Sfîrșitul acesta de săptămînă am lucrat la recondiționarea unei lădițe din lemn, cel mai probabil folosită pentru scule. Atunci cînd mi-am adus aminte de pozele ”Before”, îndepărtasem deja, cu greu, cuiele ce fixau niște bucăți de lemn ce separau interiorul.
N-am vrut să îndepărtez cu totul stratul de vopsea, am decapat mecanic și chimic atît cît mi s-a părut necesar pentru păstrarea aspectului vechi. Am aplicat neuniform baiț alb, am finisat-o cu ceară și i-am adăugat niște elemente decorative din metal (ghicitoare fără premii: de la ce sînt?).
Rezultatul este un suport cu personalitate pentru ziare și reviste.



2 comentarii:

  1. Truly when someone doesn't know then its up to other people that they will assist, so here it occurs.


    my weblog ... drawing online classes

    RăspundețiȘtergere
  2. I think the admin of this site is in fact working hard
    in support oof his web site, because here every information is quality base stuff.


    my site :: ecigarettes [vaping-pens.com]

    RăspundețiȘtergere