Colecția de farfurii


Cu siguranță mulți dintre voi au mai multe obiecte de același gen adunate de-a lungul timpului. Poate nu le dați numele generic de ”colecție” dar ar putea fi. Cred că valoarea lor decorativă este mai bine exploatată atunci cînd le expuneți grupate. Ce vă prezint eu în imaginile din această postare sînt farfurii ceramice tradiționale, din diferite zone ale țării, cumpărate sau primite de-a lungul anilor. Pentru că avem norocul să avem în Sibiu un tîrg de tradiție în domeniu, Tîrgul Olarilor, mi-am făcut obiceiul ca în fiecare an să achiziționez o farfurie. Cînd nu pot spune că există o farfurie cu care trebuie neapărat să plec acasă sau cînd prețul acesteia este prohibitiv, aleg un alt obiect. Am ”colecționat” mai multe dar am considerat că cele aranjate aici asimetric sînt suficiente pentru a face să arate altfel unul dintre pereții holului. Aveți grijă să nu supra-încărcați spațiul!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu