Din tîrgul de vechituri

A trecut destul de multă vreme de cînd n-am mai ajuns duminica în Tîrgul de vechituri, cred că ultima oară îmi căutam bicicletă aşa că s-ar putea să fie mai bine de doi ani de atunci. Acum am ajuns în căutare de material pentru un proiect. Nu am găsit ce căutam dar nu am plecat cu mîna goală. Nu ştiu cît sînt de vechi obiectele cumpărate de mine ieri, respectiv un mic ulcior cu motive ocru/albastre şi o maşina de tocat ruginită dar atît de decorativă (părerea mea). Nu mi-e foarte clar ce se toca cu ea dar deabia aştept să o "cosmetizez" puţin şi să îi găsesc un loc potrivit în bucătărie. 
Pentru cei interesaţi de preţuri, ulciorul a fost 5 lei iar rîşniţa, 10. Preţurile sînt destul de bune în tîrg şi găseşti tot ce vrei şi ce nu vrei, important este să ai răbdare să cauţi. În cazul meu, important a fost şi să trec peste senzaţia de sufocare atunci cînd eram prinsă în mulţimea de oameni. Nu tot timpul, dar au fost şi momente "staub".



5 comentarii:

  1. Foarte tare rasnita, n-am mai vazut din copilarie modelul asta... :)
    Abia astept sa vad ce "scoti" din ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place mult, va trebui totuşi să aştepte la coadă să mă apuc de ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rasnita inca functionala am si eu acasa. :) O folosim, mama si cu mine, cand macinam mac pentru cozonac sau zahar ca sa iasa zahar pudra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu știu dacă voi reuși să o fac funcțională aceasta. Îmi plac foarte mult variantele vechi ale lucrurilor folosite și astăzi. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, e pentru zahar pudra, am avut si noi.

    RăspundețiȘtergere