Kulinarium Sibiu

Dacă sînteți din oraş probabil ați remarcat că s-a deschis un nou restaurant în Piața Mică: Kulinarium! Cu un meniu diversificat pe care vă las să îl descoperiți singuri, eu deocamdată am mîncat acolo doar pizza, pe motiv de copiii dependenți de respectivul fel de mîncare. Dacă nu sînteți din Sibiu, poate veți ajunge și vă veți opri să mîncați aici.
Pentru că acesta nu este un blog cu recenzii culinare vă pot spune că scopul acestei postări este altul. Cel de a vă arăta cu mîndrie cum cîteva dintre produsele Orin - Arts & Crafts şi-au găsit locul în amenajarea noului restaurant. Vă invit să îi treceţi pragul, este altceva faţă de celelalte din Sibiu.

Set mobilier hol - Orinoco


Etajeră Shabby

Suport ziare şi reviste

Poliţă lemn

3 comentarii:

  1. Genial, felicitari!!! Arata grozav. Si restaurantul, si obiectele facute de tine. Nu te superi daca o sa povestesc despre ele si pe blogul meu, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult, Monika, Andreea! Cum să mă supăr, Andreea? Mă bucur că ți-au plăcut și vrei să povestești despre ele! :)

    RăspundețiȘtergere