Before and After: Banca de grădină


Am primit acum ceva vreme banca de grădină din imagine pentru a o transforma, atunci cînd îmi va permite timpul. Pentru că am avut mînă liberă în alegerea culorilor, am folosit același baiț alb, atît de drag mie pentru aspectul vintage/shabby-chic pe care îl obțin cu el. Ca și accente de culoare am preferat un mov deschis, în ton cu detaliile cu ghivece de levănțică înflorită. 
Mare parte din munca pentru transformare îi aparține lui Bogdan, el a demontat banca (avea nevoie de fixare, era instabilă), a curățat mecanic lacul de pe ea, a montat-o la loc și a băițuit-o.
Mie îmi aparțin accentele vopsite, aplicațiile în tehnica șervețelului și aplicarea celor două straturi de grund incolor.
Am folosit: vopsea Aqua Mat de la Oskar, grund incolor pentru lemn de la Sadolin.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu