Before and After - viitoarele mele scaune de bucătărie





















Nu știu cîți dintre voi au avut scaune de genul ăstora în sufragerie. Veneau la pachet cu o masă destul de masivă, extensibilă, furnir lăcuit. Din cauză de virus în computerul propriu fotografia care să vă dea o idee cum arătau înainte scaunele este luată de pe net. 
Bogdan le-a șmirgheluit și le-a vopsit, eu le-am adăugat o altă țesătură pe șezut. Tapițeria alor mele era tot roșie dar un roșu mai turbat. Nu am dat materialul ăla jos, am capsat peste. Deocamdată este gata doar unul dar nu am avut răbdare pentru a vi-l arăta. Sînt toate vopsite și mă așteaptă pe mine. Ce pot să vă spun este că încă stau și meditez dacă vor fi toate patru diferite ca și țesătură sau vor fi două și două.




Un comentariu:

  1. Arata foarte bine! Mi-am ales si eu cateva pentru camera de pe http://importatorscaune.ro/ si sunt atat de confortabile. Trebuie sa fie alese cu atentie!

    RăspundețiȘtergere