DIY - Suport de creioane din LEGO Duplo

Văzusem de curînd pe unul dintre site-urile dedicate design-ului interior pe care le urmăresc, o idee care m-a atras, pentru că implica utilizarea pieselor LEGO Duplo, piese ieșite din aria de interes a copiilor mei, acum se mai joacă doar cu seturile LEGO mici. Ceea ce apărea acolo erau două modele de suport pentru tacîmurile de bucătărie făcute din piese. Le vedeți și voi în colajul de mai jos, copiat de pe site.
Eu am folosit piese din mai multe seturi, unele dintre ele puțin altfel, una are chiar și sertăraș, i-am confecționat din ele lui Arin un suport pentru creioane și alte accesorii de birotică. Eu zic că e drăguț și ar merita să luați în calcul ideea asta dacă aveți și voi cutii cu piese cu care nu mai știți ce să faceți. Eu clar că nu mă îndur să le dau mai departe. Îmi plac prea mult!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu