Atelierul din dormitor


Orin Arts & Crafts a fost la început mai mult despre lemn, apoi lemn și textile, puțin carton, acum e mai mult despre textile și hîrtie/carton, fiecare fază cu frumusețea ei. Mi-e dor să lucrez cu lemnul dar uite că m-am retras din atelierul din garaj și de la focul de șemineu spre căldura de calorifer a dormitorului. Repet, nu am abandonat lemnul! 
Încet - încet am reușit să amenajez un colț de cameră special pentru momentele în care am timp să lucrez. Etajera Lila Dream s-a potrivit perfect, mai am o ladă de scule, vopsită albastru, foarte bună la depozitat metraje mai voluminoase, perne și altele, oglinda comandată pe Vivre, o noptieră plină cu ațe și fire textile și multe cutii de metal din cele cîteva zeci colecționate de-a lungul anilor de către subsemnata.
Bineînțeles, nu putea lipsi mașina de cusut Veronica (despre ea am scris ceva amuzant aici). La început coseam integral de mînă obiectele textile, de cînd am reparat-o e de mare ajutor.
Postarea asta are și etichetă de ”Before and After” pentru că mai am în plan schimbări. Nu vă spun ce fel de, vă voi arăta în momentul în care reușesc să le pun în practică.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu