Coronițe și steluțe de Crăciun


Nu trebuie să vă repet eu că sîntem aproape de Crăciun și casele noastre încep să se îmbrace de sărbătoare. De la coronițe, la globuri, steluțe, brăduleți, oferta este cît se pare de variată. 


Eu vă propun niște coronițe mai altfel, realizate integral de mînă. Văzusem în primăvară un model foarte frumos aici. Suportul este împletit astă-vară din liane de glicină, băițuit ulterior alb. Pe el am prins panglici și fîșii de material, ghemuri, accesorii confecționate din suprapuneri de carton, chiar și o foarfecă, pentru a păstra tematica textilă, ce mi se potrivește în ultima vreme. După Sărbători, dacă vă supărați, puteți desface ghemele și folosi firele.
Steluțele sînt din sîrmă, mărgele și sîmburi de măr, din seria deja tradițională, spun eu, am făcut în fiecare an. Anul acesta am și ajutoare la adunat sîmburii de măr, colegele mele de serviciu sînt foarte drăguțe și mi-i
păstrează.
Le găsiți în magazinul IA Sibiu Concept Store, în Piața Mică. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu