Inimioare în dar


Pentru a nu strica surpriza celor cărora le erau destinate, am aşteptat pentru a vă arăta ce am meşterit săptămîna aceasta. În primul rînd a fost coroniţa, cu roşu şi verde, aşa cum a dorit-o Iulia, de la Grădiniţa Montessori din Sibiu. Pe suport din liane de glicină împletite, cu gheme roşii şi fundiţe din diferite materiale.
Apoi, au fost cele şase cadouri pentru colaboratoarele grădiniţei, ieri le-au primit, la Serbarea de Crăciun, am avut libertatea de a alege cum vor arăta, n-aş fi avut cum să fac şase coroniţe pentru că nu mai am atîtea suporturi împletite. Aşa că am venit cu ideea unui înlocuitor de coroniţă, inimioara cu ciucure, de atîrnat pe uşă. Fiecare dintre inimioare este altfel, eu zic că au ieşit frumoase, din materiale noi şi reciclate, aşa cum îmi place mie. Am avut şi ajutoare, Bogdan a făcut ciucurii şi a rupt fîşii resturile de materiale cu care sînt umplute.
Sper că au adus puţină bucurie celor la care au ajuns. După trecerea Sărbătorilor cred că pot fi folosite cu succes ca şi perniţe pentru ace. Au dimensiuni de aproximativ 23 x 23 cm la care se adaugă ciucurele şi panglica.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu