Sariel, Îngerul pădurii

 

Nu știu dacă știți cu toții că Orin Arts & Crafts are și pagină de facebook. Acolo sînt încîntată să văd cum oameni necunoscuți îmi apreciază munca. Poate mai mult decît ”like”-urile cunoscuților, cele ale unor persoane pe care nu le-am cunoscut direct, îmi dau încredere că ceea ce fac e bine și ajunge la cît mai mulți oameni. Mă bucur foarte mult și cînd văd numărul celor care vizualizează o anumită postare, implicit un anumit obiect creat de mine. Recordul absolut îl deține postarea despre obiectele ce au ajuns în restaurantul Kulinarium, vizualizată pînă acum de 1049 de persoane.
Chiar dacă nu interacționez foarte frecvent cu vizitatorii paginii mele, asta nu înseamnă că nu urmăresc ce se întîmplă. Unele momente îmi scapă, cum ar fi cînd am avut primele 100 de like-uri. Atunci mi-am propus să fiu atentă la alt număr. Acesta a fost 111. Cel de-al 111-lea like a venit de la o doamnă pe care nu o cunosc, se numește Doina Lazăr. Se întîmpla acum ceva vreme dar am ținut minte numele dînsei. La ea vreau să ajungă Sariel, Îngerul pădurii, asta a fost inspirația mea, sper să i se potrivească măcar puțin. 
Dacă citiți postarea, doamnă Doina Lazăr, sau cineva care o cunoaște, vă rog să îmi scrieți unde ar trebui să ajungă Sariel. Vi-l dăruiesc din suflet!



Pentru că Nataniel încă nu a ajuns la Andreea, am putut surprinde o ”conversație îngerească”! De fapt două... mai vorbesc și umbrele cîte ceva!


2 comentarii:

  1. Sariel a ajuns la mine !!!!! Nu cunosc calitatile Ingerului padurii, dar cred ca te inspira in alegerea culorilor si a formelor.
    Multumesc pentru surpriza. Sa fie de bun augur !!!! Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur mult! L-am făcut cu mare drag. Îl voi duce la IA Sibiu - Concept Store și vă anunță Andreea cînd e acolo.

    RăspundețiȘtergere