DIY - Răzătoarea pentru cercei


În urmă cu ceva vreme vă povesteam cu mîndrie cum am reușit să rezolv o parte din problema păstrării într-o minimă ordine a șiragurilor de mărgele. Rămîneam însă cu o grămadă de alte bijuterii, cercei, brățări și alte șiraguri, înghesuite care pe unde. O parte stăteau amestecate într-o cutie de lemn, cu mari bătăi de cap reușeam să extrag în timp util o pereche de acolo. Mi-am tot propus să le organizez dar pauză!
Azi, pentru că am văzut aici exemplul extrem de ingenios cu răzătoarea suport pentru cercei (foto de mai jos, stînga), am zis că nu se mai poate, sigur am și eu ceva de genul care zace nefolosit prin pivniță. Într-adevăr, aveam, pătratul de plastic de mai sus!
Am reușit să extrag o parte dintre cercei din grămada de mai jos și iată noul meu suport! Vedeţi atîrnate în el şi vreo cinci perechi de cercei făcuţi de Monika, trei dintre ele, special pentru mine! Răzătoarea cu cercei şi-a găsit locul lîngă cuierul pentru șiraguri de mărgele, găsit tot prin pivnița - izvor nesecat de lucruri reutilizabile!
Îmi mai rămîn încă multe de sortat, pe lîngă cutia albastră mai există un sertar și încă o cutie dar nu vreau să mă descurajez prematur, în timp, se va găsi o soluție și pentru acelea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu