DIY - Caietul de desen

Cînd reușesc, prefer să ofer prietenilor cadouri făcute de către mine. V-am mai arătat astfel de lucruri. 
Înainte de plecarea la Veneția am pregătit un cadou pentru fetița verișoarei mele, un caiet de desen. 
Pentru el am folosit un caiet cu file albe, personalizat de o firmă, nu îmi spunea mare lucru așa. Am scos spira de metal (pe care sigur o voi folosi la altceva pe viitor), am tăiat niște coperți din carton reciclat din niște cutii și am lipit pe ele coli de carton decorative. 
Am însemnat pe ele locurile găurilor deja existente în foi, folosind coperțile existente. Le-am găurit cu o andrea și am cusut foile de noile coperți. Pentru mai multă cochetărie, am croșetat un semn de pagină și am atașat caietului două panglici cu care să poată fi legat. Rezultatul mi se pare mult mai atrăgător și mai potrivit pentru o fetiță. Voi ce credeți?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu