Green Mask


Mă întrebam de ceva vreme cum este Veneția în timpul Carnavalului, săptămîna trecută am și aflat, am reușit să ajung în prima parte a intervalului în care are loc, în principal pentru a evita aglomerația ce va fi săptămîna aceasta.
Înaintea plecării, am pregătit și o mască, v-o arăt, am confecționat-o așa cum m-am priceput, cu materiale în mare parte reciclate.
Așadar: baza este din hîrtie vălurită de la biscuiții preferați ai lui Bogdan (de la Lidl), am putut să o mulez pe față și să îi trasez astfel conturul dorit. Este îmbrăcată în material recuperat de la fusta mai veche, scurtată pentru că nu îmi convenea lungimea ei. Conturul măștii este finisat cu washi-tape, cu care am lipit și o pană de păun, desfăcută de la o pereche de cercei. Pe conturul ochilor am cusut paiete primite de la o colegă (și astea rămase din broderii mai vechi).
Nu am pretenția că s-ar putea compara cu măștile elaborate văzute la Carnaval dar m-am simțit bine purtînd-o. V-am pregătit și două colaje cu cele mai sugestive măști surprinse de mine pe stradă sau în vitrine.


Mi-a plăcut tare mult cum cuplurile defilau în ținute asortate, opulente, poate undeva în viitor voi reuși și eu performanța aceasta!


Un comentariu: