Sacoșa cu pisică

Pînă acum n-am fost la niciunul dintre atelierele organizate fie de Magic Hands Studio, fie de Incubator 107. În cele mai multe dăți fie nu aveam timp, fie era vorba despre o tehnică pe care o încercasem deja. Să pictez pe pînză nu am mai încercat așa că m-am gîndit că mi-ar prinde bine, mai ales că aveam deja în minte cui îi voi face cadou sacoșa pictată. Și uite așa, mi-am petrecut două ore frumoase sîmbăta aceasta, la atelierul organizat la Habitus de Magic Hands Studio, alături de multe doamne și domnișoare talentate.




Nu mi-a dat prin minte să mă duc cu un șablon dar m-a salvat modelul cu pisică, de pe două dintre pernele cusute de mine, și internetul de pe telefon.
Acasă i-am cusut și mustăți pisicii, uitasem să le pictez, noroc cu Monika, că mi-a dat ideea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu