Cameră de copil mic



Așa arată camera Maiei, mai precis partea ei, v-am povestit că mi-am alocat o parte din ea pentru un mic atelier. Comoda și pătuțul au fost curățate și revopsite de către Bogdan. Pătuțul este cel în care am dormit și eu mică, comoda de înfășat este de dată mai recentă (15 ani, am făcut-o la comandă pentru fiul meu cel mare), acum i-am schimbat și butonii cu unii achiziționați de pe Vivre. Tot de acolo sînt cuierul cu bufnițe, fluturele din metal (mai are trei tovarăși, încă nu ne-am hotărît asupra locului lor), cutiile de depozitare cu buline, covorul și lustrele (sînt două, una identică în jumătatea atelier). Aplicele sînt de la Mobexpert, tapetul cu bufnițe de la Dedeman (am văzut ulterior că cei de la o emisiune TV l-au folosit pentru a tapeta o baie pentru trei surori necăjite, în concluzie cred că e tare rezistent). Podeaua a fost rașchetată, băițuită și lăcuită cu produse achiziționate de la Top Coatings. Pe post de coș de rufe folosim o sacoșă mare de hîrtie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu