Discuri cu amintiri

Vă amintiți oare sau ați prins perioada caietelor de amintiri sau a oracolelor? Eu încă îl mai am, mă mai amuz și acum citind, atunci cînd sortez pentru a mia oară hîrtiile de prin casă.
M-am gîndit că s-ar bucura și Maia, peste ani, să citească gîndurile celor care au fost lîngă ea la un important rit de trecere, botezul.
Proiectul de față se potrivește unei mămici pasionate de reciclarea creativă, altfel, probabil e mult mai ușor să aleagă o altă variantă decît cea aleasă de mine.
Aveam în casă teancul de suporturi pentru pahare din carton, personalizate cu o marcă locală de bere. Le-am primit acum mulți ani de zile, le tot plimbam dintr-un loc în altul în ideea în care le voi refolosi la un moment dat.
M-am gîndit că ar fi numai bune pentru a ruga invitații să scrie pe ele. Aveam deja vopseaua mată folosită și pentru ghivece, m-am apucat să le vopsesc. Spuneam că nu e tocmai ușor pentru că fiecare față a necesitat trei straturi de vopsea pentru ca scrisul inițial să nu mai fie vizibil.
După uscare, le-a găurit Bogdan cu preduceaua, apoi le-am înșirat pe panglici. Fluturii mari roz sînt de la IKEA. Sînt convinsă că vor arăta bine și pe peretele camerei Maiei!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu