Invitație fluture

Îmi plăceau fluturii și înainte de apariția Maiei, acum îmi plac la fel de mult, doar cromatica lor e ușor diferită, nu mă gîndeam să văd atîta roz în jur.
Pentru că ne pregătim de botez mi s-a părut normal să aleg această formă pentru invitații. Am avut ajutoare de nădejde la decupat fluturii mari, roz, Andreea și Cosmina, iar Radu a decupat cerculețele lipite pe partea cu scrisul.
 
 
 
Ca surse de materie primă ar fi Carrefour pentru cartoanele roz (nu recomand neapărat, la ei găsiți seturi de 10 cartoane roz și 10 verzi, am rămas cu 20 de cartoane verzi), Lidl pentru cartoanele imprimate cu diverse motive, în timp am cumpărat destule seturi de la ei, super rezonabile ca și calitate și preț, adeziv pentru tehnica șervețelului de la Deco Hobby și, o surpriză plăcută, plicurile comandate pe net de la Klipa, din Iași. Au venit rapid, foarte frumos ambalate, mi-a plăcut și faptul că am primit mostre din alte cartoane colorate în masă sau imprimate de-ale lor, decupate de mărimea unei cărți poștale. Un dezavantaj ar fi comanda minimă de 40 de lei (plus 11 lei transportul) dar, la cîte lucruri drăguțe sînt pe site, nu a fost greu să mai aleg și altceva în afară de plicuri. Ca și comparație, setul de 20 de coli (din care 10 nu îmi trebuiau) cumpărate de la super-market-ul pomenit mai sus a fost în jur de 12 lei, de la Klipa am mai luat un set de 20 de coli de carton, toate roz, cu 6 lei. Ca plan de rezervă, în caz că trebuie să refac ceva!
Deabia aștept să folosesc și hîrtia de mătase comandată, sper să vă arăt în curînd decorațiuni realizate din ea (tot pentru botez, firește!). 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu