Mini-vaze din ghivece


Începusem să vă arăt ce decorațiuni am confecționat pentru botezul Maiei. Ideea inițială de a ne bucura de acest eveniment în grădina casei a eșuat din cauza vremii imposibil de prevăzut. Am ales Restaurantul Felinarul și a fost o decizie extrem de inspirată.
Pentru că îmi doream foarte mult să am bujorii albi din grădină înfloriți la botez, i-am adus în restaurant în niște mini-vaze, confecționate de către mine special pentru eveniment.
Am luat cîteva dintre sutele de ghivece din teracotă, folosite și la alte proiecte. Le-am vopsit cu vopsea albă mată pe bază de apă, rămasă de la pătuțul Maiei iar apoi am aplicat niște cercuri decupate din șervețelele din care am făcut pompoanele.
Pentru că fiolele de plastic pentru flori, primite de la fetele de la Gift Art Sibiu (unde am comandat lumînarea pentru botez), au fost totuși prea înalte, Bogdan a avut super-ideea să folosim în loc cutii de la role vechi de film, cu capacul găurit. A funcționat de minune, parcă ar fi mers o gaură mai mare în capac dar, una peste alta, ne-am descurcat!
Promit să vă mai arăt ce am lucrat, sper să vă folosească cîteva dintre ideile mele!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu