Pompon roz


Vă spuneam că vor urma mai multe decorațiuni roz pentru botezul Maiei. Prima dată am văzut cum să realizez flori din șervețele de hîrtie într-una dintre emisiunile lui Kirstie Allsopp, acum ceva luni. De atunci am vrut să fac mai multe și să le grupez sub formă de bilă dar nu am fost suficient de motivată. Astăzi am reușit să fac prima bilă din șervețele, probabil că pentru următoarele voi folosi colile de hîrtie de mătase.
Necesar: o bilă din polistiren (2,50 lei - Deco Hobby), șase șervețele (4 lei pachetul de 20 de bucăți - Lidl), sîrmă subțire, o bucățică de panglică sau un fir mai gros, ce aveți prin casă. 
Șervețelele se pliază cum vedeți aici cu o hîrtie mai mare, se fixează la mijloc cu sîrmă, se decupează rotunjit și se desfac strat cu strat, operațiune destul de dificilă și consumatoare de timp. Eu am făcut șase bucăți pe care le-am înfipt în bila de polistiren, uneia dintre florile din șervețel i-am atașat o panglică și, gata pomponul!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu