DIY - Cutii de conserve reciclate


Cu ocazia faptului că ne-am luat cîine am încercat să îl hrănim cu conserve. Nu recomandăm, a făcut gastro-enterită, a scăpat, la sfatul veterinarului nu mai luăm conserve, se pare că se alterează foarte repede. Pentru că nu mă lăsa inima să arunc conservele goale, le-am transformat în obiecte decorative.


Lucruri necesare:
- conserve goale, cele folosite de mine au diametrul de 10 cm și înălțimea de 17 cm;
- washi tape sau bandă adezivă din hîrtie, am folosit cumpărată de pe Vivre și de la IKEA, tot de acolo este și fluturașul roz din hîrtie.
Nu cred că vă trebuie alte indicații, benzile de hîrtie se aplică foarte ușor de jur împrejurul cutiei. Una dintre cutii o folosesc pentru accesoriile pentru cusut, cealaltă am folosit-o ca vază la botez, acum este loc de stocat mărunțișuri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu