DIY - Accesorii îmbulinate



Pentru cei/cele care nu știu despre eveniment, am inclus în postare și afișul. Pe scurt, mă pregătesc să "pedalez cu buline" duminica aceasta!
Rochie cu buline aveam, mai lipseau niște accesorii. Vă arăt cum am personalizat niște obiecte de prin casă, extrem de rapid și de ieftin.
Brățările crem le aveam de mai bine de douăzeci de ani, le-am purtat extrem de rar, nu mă atrăgeau în mod deosebit. A fost suficientă niște panglică textilă adezivă, cumpărată de ceva vreme de pe Vivre, și gata, arată cu totul altfel!
Pentru cel de-al doilea proiect, cordeluța cu fundițe, am folosit o cordeluță simplă, îngustă, din metal îmbrăcată cu material textil (nu vreți să știți cum arăta atunci cînd am cumpărat-o, i-am dezlipit funda accesorizată cu cristale sclipicioase din plastic), panglică din plastic pentru cadouri și niște nasturi din colecția proprie. Primele două, cumpărate de la Pepco, cordeluța a fost 4.99 lei iar panglica, 2.99. Am tăiat bucăți egale, le-am capsat întîi individual și apoi, cîte trei împreună pentru a le da formă de fundă, în mijloc le-am lipit un nasture iar apoi le-am lipit pe cordeluță. De dimineață, m-am grăbit să le fotografiez și să le trimit un colaj foto organizatoarelor pentru un concurs. Acum, nu m-am putut abține să mai adaug și alte fundițe, cele roz, agrafe de păr, cumpărate de la Kaufland înainte de botezul Maiei (nu știu de ce îmi închipuisem că i-ar sta în păr), cea portocalie este o panglică cumpărată mai demult de pe Vivre, legată cu mai multe bucle. Pînă duminică mai e vreme, nu știu ce fantezii mai am, vă aștept să pedalați alături de mine, să umplem Sibiul de buline colorate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu