Brățări pe elastic








Îmi propusesem de multă vreme să dau o utilizare zecilor de mărgele adunate de-a lungul timpului. Nu știu dacă faptul că se apropie Sărbătorile m-a mobilizat în direcția asta. Cea mai mare parte dintre mărgele provin din bijuteriile mele sau ale mamei mele, șiraguri care s-au rupt la un moment dat și nu le-am reconstituit. Pot spune că sînt vintage, o parte din sticlă, altele din plastic, metal sau chiar os. Cel puțin eu așa știu că sînt cele mari, rectangulare, cu un stil oarecum asiatic. Avusesem o brățară doar din genul acela de mărgele, parte dintre ele s-au rupt, au rămas totuși suficiente pentru ca brățara nou confecționată să aibă echilibru. Mărgelele noi sînt cele din lemn, cumpărate anii trecuți, atunci cînd le-am folosit la steluțele de atîrnat în brad (o parte dintre acestea le vedeți aici).












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu