Husă stil patchwork pentru salteluță


Nu e chiar o rezoluție de Anul Nou dar îmi doresc să finalizez în curînd proiecte dragi, începute anul trecut sau chiar mai demult și rămase restante. Azi am reușit să termin husa asta colorată pentru o salteluță primită pentru Maia de la o prietenă. Este albă, avea nevoie neapărată de îmbrăcăminte.
Îmi plac mult culorile. Aveam pătratele de material de la un fost loc de muncă, ei făceau îmbrăcăminte în lohn pentru Think Pink, aveau niște imprimeuri grozave, cînd am plecat de acolo am rugat-o pe doamna de la croi să îmi dea niște resturi. Deși au paisprezece ani, mi se par încă actuale (verdele crud este chiar culoarea Pantone a acestui an). Partea din petice am cusut-o pe o bucată de material uni, roz, din care este confecționat și spatele. Ca sistem de închidere mi s-a părut practic fermoarul, și el colorat.





Ca să fie mai distractivă pentru Maia, am integrat niște accesorii, un nasture supradimensionat și un inel de draperie prins cu o panglică veselă.
Sper să reușesc să finalizez și sora mai mare a acestui proiect, o cuvertură pe nuanțe de albastru, ce stă de ani buni în stadiul de petice ansamblate ce mai au nevoie de partea din spate și de chenar...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu